13.-27. märtsini kehtivad kuni 70% soodustused kardinakangastele!

13.-27. märtsini kehtivad kuni 70% soodustused kardinakangastele!

Ostutingimused

E-Poe www.abakhan.ee Ostutingimused

Kehtiv alates 01.09.2016

Sisukord:

1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus
2. Hind
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
4. Toodete eest tasumine
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
6. Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist
7. Taganemisõigus
8. Lepingutingimustele mittevastavate toodete tagastamine
9. Müüja õigused tellimustest taganemisel
10. Isikuandmed ja nende kasutamine
11. Vastutus ja vääramatu jõud
12. Muud tingimused

 

1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Ostutingimused kehtivad müüja, AS Abakhan Fabrics Eesti (registrikood 10396312, aadress Rüütli 11, Tartu 51007, Eesti, tel. +372 502 2300, e-post: info@abakhan.ee, edaspidi Müüja), ja Tellija (edaspidi Tellija) vahel veebipoe aadressiga www.abakhan.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks Ostutingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.abakhan.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Ostutingimusi, v.a kui seaduses või Ostutingimustes on ette nähtud teisiti.

 2. Hind

2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.

2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine  

3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa ostukorvi“.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Vormista ost”. Tellija suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimust saab vormistada nii registreerimata külalisena kui ka registreerides endale konto. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed ning klikkida nupule „Telli ja maksa”.

3.4. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.5. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole.

3.6. Kangastest on võimalik tellida soovi korral ka näidiseid. Kanga näidiste suurus on ca 10x10 cm. Näidiste hind on 1 euro/tk.

3.7. Kangaste mõõtmine toimub 0,1 meetri täpsusega.

3.8. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

3.9. Klienditugi töötab tööpäeviti kell 9-17. Klienditoe telefon on +372 502 2300.

3.10. Klienditugi töötab eesti, vene ja inglise keeles.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas pangalink, krediitkaart või arvega müük). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Tellijale tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Tellijal on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks pangalingiga tasumise, siis suunatakse ta pangalingi lehele pärast tellimuse esitamist.

4.2. Makseviisid:

4.2.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Pocopay.

4.2.2. Tasun krediitkaardiga: Visa, Master, Maestro.

4.2.4. Ettemaksu arve – arve alusel pangaülekandega Müüja pangakontole. Arve saadetakse Tellijale tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Maksetähtaeg on 3 päeva alates tellimuse kinnituse / arve kuupäevast. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui arvel näidatud kogusumma on laekunud Müüja pangakontole. Juhul, kui raha ei laeku Müüja pangakontole maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.

4.2.5. Tasun PayPal kontot kasutades. Lisainfo ja konto loomine: www.paypal.com

4.3. Maksetingimused:

4.3.1. maksetingimus ettemaks – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi: 

5.1.1. Eesti

5.1.1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 1,99 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.1.2. Omniva pakiautomaat– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 2,40 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.1.3. DPD Pickup punkt– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 2,40 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab

5.1.1.4. Omniva kuller – tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 6,50 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tooted antakse kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@abakhan.ee või Müüja kontakttelefonil +372 502 2300.

5.1.1.5. Itella SmartKuller – tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 5,50 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tooted antakse kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@abakhan.ee või Müüja kontakttelefonil +372 502 2300.

5.1.2. Läti

5.1.2.1. Omniva pakiautomaat– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.2.2. DPD Pickup punkt– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 5,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab

5.1.2.3. Omniva kuller (Baltic) –  tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 15,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@abakhan.ee või Müüja kontakttelefonil +372 502 2300.

5.1.3. Leedu

5.1.3.1. DPD Pickup punkt– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 5,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab

5.1.3.2. Omniva kuller (Baltic) –  tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 15,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@abakhan.ee või Müüja kontakttelefonil +372 502 2300.

5.1.4. Soome

5.1.4.1. Itella postipakk (Economy) –  tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile lähimasse postkontorisse. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 12,90 eurot ühe ostu kohta. Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabumise kohta saadetakse Tellijale postkontorist teade.

5.1.4.2. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 7,50 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.5. Teised riigid

5.1.5.1. Omniva postipakk

Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile vastavasse asukohajärgsesse postkontorisse.

Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest müüja pangakontole. Paki saabumise kohta saadetakse Teile postkontorist teade.

19,90 € - Austria, Belgia, Holland, Luksemburg, Poola, Rootsi, Saksamaa, Sloveenia, Taani, Tšehhi, Ungari

28,90 € - Albaania, Alžeeria, Ameerika Ühendriigid, Armeenia, Aserbaidžaani, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Horvaatia, Iirimaa, Iisrael, Itaalia, Jaapan, Kanada, Kasahstan, Kreeka, Küpros, Makedoonia, Malta, Moldova, Montenegro, Panama, Portugali, Prantsusmaa, Rumeenia, Slovaki Vabariik, Suurbritannia, Põhja-Iirimaa, Türgi, Ukraina, Vatikan

37,90 € - Island, Liechtenstein, Norra, Šveits

43,90 € - Austraalia, Brasiilia, Gruusia, Hiina, Hong Kong (Hiina), India, Korea, Lõuna-Aafrika Vabariik, Serbia, Taiwan, Uus-Meremaa

5.1.5.2. Omniva kuller Euroopa

Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba lähetuse kohta saate teate e-kirjaga.

Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest müüja pangakontole. Kohaletoimetamise aja kokkuleppimiseks võtab kuller Teiega ühendust telefoni teel.

27,90 € - Belgia, Poola, Rootsi, Rumeenia, Taani, Tsehhi

29,90 € - Austria, Holland, Horvaatia, Iirimaa, Küpros, Luksemburg, Malta, Saksamaa, Ungari

32,90 € - Bulgaaria, Hispaania, Itaalia, Kreeka, Portugal, Prantsusmaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia

43,90 € - Island, Norra, Šveits

5.2. Tellimuse vormistamisel on soovitav kontrollida esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.3. E-poes kuvatud tooted on tavaliselt laos olemas. Kui toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis teatab Müüja sellest Tellijale kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Tellija ei soovi uut või asendustoodet, siis tagastatakse Tellija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) hiljemalt 14 päeva jooksul.

5.4. Eestis, Lätis ja Leedus on üle 50 € tellimustele kohaletoimetamine pakiautomaati tasuta. Teiste riikide puhul kehtib hinnakirjas välja toodud transpordikulu olenemata tellimuse suurusest. Kui paki mõõdud ületavad pakiautomaadi pakkide maksimaalseid mõõte, siis saadetakse pakk kulleriga. Suuremõõdulise paki saatmine on tasuline. Müüja võtab enne paki saatmist kliendiga ühendust ja lepib kokku kulleriga saatmise tingimused ning saadab kliendile kullerteenuse eest arve. Müüja annab paki üle kullerfirmale, kui klient on kullerteenuse eest tasunud.

5.5. Tolli- ja impordimaksud

Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud tasub paki kättesaaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides suuresti varieeruda, siis palume teil täiendava informatsiooni saamiseks pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.

5.6. Kui ostukorvi väärtus on üle 100 €, kehtib 10% soodustus kogu ostusummalt.

6. Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist

6.1. Kui Tellija soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne tellimuse täitmist tellimusest taganeda, siis teatab Tellija sellest viivitamatult kirjalikult Müüja elektronposti aadressile info@abakhan.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon, pangakonto nr).

6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Müüja peale Müüja poolset tellimuse täitmist, siis toimub tellimusest taganemine vastavalt E-poe Ostutingimuste peatükile „Taganemisõigus”.

6.3 Tellimusest taganemisel tagastatakse Tellijale ostu ees tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates tellimusest taganemise teate kätte saamisest.

7. Taganemisõigus

7.1 E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14 päevane taganemisõigus. 14-päevane tähtaeg algab alates tellimuse pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest Tellija poolt, kulleri puhul alates tellimuse kohalejõudmisest Tellija aadressile.

7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Tellija avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata.

7.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tellijal 14 päeva jooksul alates toote üleandmisest esitada taganemisavaldus elektronposti aadressile info@abakhan.ee ja tagastada toode Müüjale vähemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.

7.4 Taganemisel kannab Müüja Tellijale ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate saamisest, kuid mitte varem kui Müüja on tagastatud toote kätte saanud.

7.5 Tagastamisega seonduvad kulud tasub Tellija.

7.6 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta E-poe Ostutingimuste punktis 7.2 toodud tingimustele, siis raha ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja juurde hoiule. Hoiustamise või Tellijale toote tagastamisega seotud kulud katab Tellija.

7.7. Mõõdetud kaupa ei saa tagastada, välja arvatud toodete puuduste korral.

8. Lepingutingimustele mittevastavate toodete tagastamine  

8.1. Müüja vastutab toodete lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates toodete üleandmisest Tellijale.

8.2. Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta Tellija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud kuni kuus (6) kuud, kohustub Müüja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu möödumist on aga Tellija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel.

8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel saadab Tellija toote tagastamise avalduse vastava teate hiljemalt 2 kuu jooksul arvates toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduse avastamisest Müüja elektronposti aadressile info@abakhan.ee või helistab Müüja kontakttelefonil +372 502 2300.  

8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tellijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Müüja kulul.

8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt avalduses näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest, kuid mitte varem kui Müüja on tagastatud toote kätte saanud. Müüja võib loobuda toote tagastamise nõudest.

8.6. Kui Tellijal on E-poest ostetud kauba osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@abakhan.ee või helistada telefonil +372 502 2300. Kui Tellija ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tellijal võimalik pöörduda vaidluste lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev Tarbijavaidluste komisjon (www.komisjon.ee) ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhisevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskonda aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Tarbijakaitseamet asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee. Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

9. Müüja õigused tellimustest taganemisel

9.1. Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui:

9.1.1. Tellija ei tasu arvet tähtaegselt;

9.1.2. Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele;

9.1.3. tellitud tooted on laost otsas.

10. Isikuandmete töötlemine 

10.1. Müüjal on õigus töödelda Tellija poolt esitatud isikuandmeid ja tellimuste andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige Tellija poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.

10.2. Isikuandmete töötlemise põhimõtted on kirjeldatud Privaatsustingimustes.

10.3. AS Abakhan Fabrics Eesti on isikuandmete vastutav töötleja, AS Abakhan Fabrics Eesti ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

11. Vastutus ja vääramatu jõud

11.1. Müüja vastutab Tellija ees ja Tellija vastutab Müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

11.2. Müüja ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

11.3. Müüja ei vastuta Tellija e-poe teenuste kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

12. Muud tingimused  

12.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

12.2. Ostutingimustega tutvumine on Tellijale kohustuslik.

12.3. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Palun kinnitage, et olete nõus Ostutingimustega”, kinnitab Tellija, et on tutvunud Ostutingimustega, neist aru saanud ja nõustunud.

12.4. Soodustuste tingimused